ÄNTLIGEEEEENNNN TBX FRRRRÅN LONDON <333

Hejhej
Det var jävligt länge sen men nu är jag tbx förlåt för att jag inte bloggat men var i lodon och do har inte å,ä,ö så skulle bli kontiskgt om jag skrev utan å,ä,ö. Har shoppat jäligt mycke och en sak ni kanske borde veta vad so hände nr jag kom till london på väg till mina kusiner i bussen så kom jag på att kameran ite var i min handväska och den låg inte i någon resväska så kunde bara betyda e sak ( glömde kameran i flygplanet )  FAAAAAANNNNN vad jag blev arg , men de var tre veckor sen s jag har inga bilder och mobilen var ur laddad lite då och då :p Har saknat att blogga och har saknat SVERIGE <3 aja kul att vara tbx köpte presenter till min BFF köpte ( halspand, 6 örhängen som var tsm och så ett tuggumi paket hehe ( mint smak ) :) bjuder på en lite bilder
/Rahel<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0