Förlåt!

hejhej ocoh förlåt att vi inte har bloggat på ett tag...
men våran datorer har inte funkat typ...
men nu sitter jag och rahel nödar vid Facebook och tittar på TV:DD
men nu sitter jag en av dom tröka dator och på lördag blir det kryssingen längtar<333
idag är vi inte så många i huset för att min lille bror och rahels lille bror har sovit över hon våran kusiner så att...
idag har jag rahel och rahels lilla syster och min lilla syster varit och badat :D<333
på måndag så ska vi till sandviken där jag bor och rahel följer med :)<3333
och imorgon så har vi typ inte planerta vad vi ska göra men vi ska hitta på något iallafall:)<3
bjuder er på en bild på mig och rahel den är skit gammal det var typ för 2årsen. men ändå hitta inge annan bild för att vi har inte så många bilder på den här tröga dator :)<33

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

ha en bra dag!

2011-07-17 @ 00:47:06
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: n a t h a l i e - p h o t o g r a p h <3

Nu är tävlingen om fina saker ifrån hiphopbutiken på min blogg avslutad, kolla in om just du blev den lyckliga vinnaren! om inte.. håll då ögonen öppna, snart kommer de in flera roliga tävlingar!

Ha en toppen dag, kram!

2011-07-17 @ 12:55:12
URL: http://naattisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0