sorry!<333

Hallå och förlåt att vi inte har bloggat på ett tag...
vi har typ inte hunnit men nu är jag hemma i Sandviken och rahel är i London.
hon åkte ditt idag hon ska vara där i några vecker hon e där och hälsar sina kusiner :)
men iallfall nu sitter jag och väntar på en kompis sen ska vi dra ut och hitta på något :D
rahel kommer hem till sandviken alltså till mig hon. kommer efter hon har kommit från london inna skolan börjar:)
vad tycker ni om den nya blogg desing/heder?;)  hade tråkigt förut så jag fixa bloggen:D
den blev inte så snygg men ändå!'
förra lördag har vi haft kul för då var vi på kryssnig!<3333
bjuder er på några bilder från Kryssning!
haha man kunde inte se rahel för att hon var under bollarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0